راهنمای مرجوعی و ضمانت بازگشت وجه پرداختی

اطمینان و رضایت شما مشتری عزیز در دت وان در اولویت اول می باشد . و به همین دلیل کارشناسان دت وان همواره در تلاش هستند تا هر سفارش به بهترین نحو به دست شما برسد. با این وجود اگر کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا با اطلاعات داخل سایت مغایرت داشته باشد ، در صورتی که کالا در حالت اولیه باشد و هیچ گونه آسیب دیگری اعم از شکستگی , تغییر رنگ , زنگ زدگی , خم یا کچ شدن , لب پر خط و خش نباشد تا ۳ روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده می‌شود . برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا ۳ روز پس از دریافت بسته ، با مدیر فروش سایت دت وان تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

درصورت درخواست مشتری از ارسال با سرویس های پستی متفاوت ، فروشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به ایرادات و شکستگی‌ها ندارد و هیچ هزینه ای عودت داد نخواهد شد.

در صورتی که به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری کالا مرجوع گردد ، هزینه ارسال بازگشت کالا بر عهده مشتری می باشد.

در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد ، هزینه ارسال بازگشت کالا بر عهده فروشگاه دت وان می‌باشد.

در صورتی که فروشگاه یک روش حمل و نقل را برای ارسال کالا به علت حساس بودن یا سایر دلایل مانند بزرگی کالا انتخاب و به گیرنده پیشنهاد میدهد ، درصورت عدم قبول شرایط ، فروشگاه هیچ تعهدی نسبت به مشکلات شکستگی ، رنگ‌پریدگی ، لب پر بودن و یا سایر موارد را نداشته و هیچ هزینه ای بابت کالای شکسته و هزینه ارسال پرداخت نخواهد شد.

نحوه‌ی مرجوعی کالا

در صورتی که کالای خریداری شده ، شرایط مرجوعی که در متن فوق ذکر شده را داشته باشد میتوانید برای بازگرداندن کالا با مراجعه به صفحه تماس با ما به مدیر فروش سایت اطلاع دهید.  جهت ثبت درخواست مرجوعی، مشخصات خود شامل شماره سفارش، شماره همراه و نام و نام خانوادگی را به شماره تماس های درج شده ارسال نمایید تا درخواست شما ثبت و بررسی شود. جهت بررسی درخواست مرجوعی، لازم است تصویر یا فیلم کالا را برای کارشناس ارسال نمایید و در صورت تأیید مرجوعی کالا ، زمان و نحوه بازگشت (نوع ارسال) آن با شما هماهنگ می‌شود.

لطفاً جهت مرجوع کردن کالا ، ابتدا با مدیر فروش سایت دت وان هماهنگ فرمائید . در غیر این صورت بسته شما عودت می‌گردد و اقدامی صورت نمی گیرد.

در صورت مشاهده هرگونه پارگی و تشخیص باز شدن بسته و شنیدن صدای شکستگی و یا تغییر فرم ظاهری بسته از تحویل گرفتن آن خودداری کنید و مراتب را به مدیر و یا مسئول فروش وب سایت دت وان اطلاع دهید تا روند دریافت هزینه خسارت از شرکت پست و یا سایر شرکت های حمل و نقل پستی به درستی طی شود.

توجه شود که درصورت وجود مشکلات ذکر شده و تحویل بسته از سمت گیرنده و ثبت تحویل بسته توسط شرکت پست و یا سایر شرکت های حمل و نقل پستی ، فروشگاه هیچگونه تعهدی نسبت به بازپرداخت هزینه های کالا و متفرقه را ندارد.

نحوه‌ی بازپرداخت مبلغ کالای مرجوعی

پس از دریافت کالای مرجوع شده طبق مراحل فوق و بررسی صحت و سلامت کالا ، کارشناس دت وان جهت دریافت شماره حساب شخصی که سفارش با آن نام ثبت گردیده است تماس گرفته و سپس مبلغ نهایتا تا ۷۲ ساعت کاری به شما عودت داده می‌شود.

توجه :
( کل مبلغ پرداختی بعد از کسر کارمزد تراکنش بانکی از کل مبلغ کسر سپس مبلغ عودت خواهد شد.)

شماره تماس با مدیر یا کارشناس :

09148780247

09211849227